سارقان حرفه ای و سابقه دار کرج در تور پلیس آگاهی البرز 

فرمانده انتظامی استان گفت: اعضای باند ۷ نفره سرقت از اموال عمومی و خصوصی که در سطح شهرستان کرج اقدام به ۳۳ فقره سرقت مغازه منزل و کابل برق کرده بودند توسط پایگاه دوم پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شدند.

سردار حمید هداوند گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت کابل برق در مناطق مختلف شهر کرج که منجر به ایراد خسارت میلیاردی به شبکه برقی استان می شد بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پایگاه دوم پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او افزود: برابر بررسی های صورت گرفته مشخص شد که سارقان در گروه های ۳ تا ۷ نفره با استفاده از یک دستگاه خودرو پژو در ساعات مختلف شب اقدام به سرقت کابل برق کرده و به سرعت متواری می شوند.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در ادامه با تطابق مشخصات ظاهری سارقان کابل برق با سارقان چندین فقره سرقت منزل و مغازه، با به کارگیری اقدامات پلیسی گسترده ۷ نفر از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار  در خصوص این سرقت‌ها شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات هماهنگ و غافلگیرانه همه این افراد دستگیر شدند.

او با اشاره به اعتراف متهمان به ۳۳ فقره سرقت منزل مغازه و کابل برق در سطح شهر کرج گفت: ارزش اموال به سرقت رفته توسط این افراد بیش از ۵۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

سردار هداوند با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان میزان خسارت وارد شده از سرقت این افراد به شبکه برق شهر کرج حدود ۱۷۰ میلیارد ریال برآورد شده گفت: همچنین در خصوص این پرونده سه نفر مالخر سابقه دار اموال مسروقه نیز شناسایی و دستگیر و پس از تکمیل پرونده به همراه سارقان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.